100313.


Varför jag gillar Oslo:
Jo man får så många rosa mentos. Sjukt många och det gillar jag för dom är godast. :D

Varför jag ogillar Oslo lite smått:
Godiset är sjukt dyrt och det är dåligt utbud !

Annars då?! Jo rå det rullar , har inte gjort så mycket idag. Varit för mig själv idag igen. Gick ner på stan och shoppade lite. Fick bli en söt tröja och två ringar, får inte plats med så mycket mer i min väska. Ses gick jag hem till Patte igen och nu ligger jag här och äter Mentos, choklad och dricker cola. Väntar på att någon ska komma hem så jag kan gå och köpa käk. Tror det skulle vara en bra idé med tanke på att jag bara har ätit godis idag. Nu ska jag förtsätta vara slö, sätta på en bra låt och sjunga högt. Woopps i morrn åker jag hem till Norrköping igen ja ! Satans va snabbt de gick :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0