100311.

J
ag är framme in Oslo! Helskinnad och väldigt trött. Resan gick bra, gick sjukt snabbt. Vandrade runt i Gallerian tills Ali kom och mötte mig, kollade på massa fina kläder. Synd att min väska är ganska så full.
Nu sitter jag här helt själv och äter pizza, dricker cola och njuter. Har redan hunnit göra bort mig totalt, förvånad? Någon?
Så här gick det till!
Ali berättar vägen hem, sväng efter stora klockan och sedan den stora porten. Japp det var jag med på helt. Sedan dörren till höger. Aaråh det fixar jag. Provar alla nycklar, vrider och har mig tills någon kommer och öppnar. Wooops fel dörr. Ger sig på nästa dörr, kommer in, ringer Ali och frågar vilken dörr det är sedan. Jo första dörren. Danni testar alla nycklar igen ingen passar alla är för små. Ringer igen.
- Men dörren till höger är du där?
- Nee vänster.
- Men jag sa höger!
- ehhm aa jag vet...
- Varför gick du till vänster då?
- Ehhmm.....jag lyssnade nog inte. Nu är jag inne! Ses sen, ha så kul :D
Klick
Jäpps that's how I roooll !!! Men nu är jag här, ska lägga mig i sängen med min tidning och min cola och bara vara. Kommer somna som en gris när som. Men i morgon är det stor grejer på G! Haha
Hörs my lovers. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0