100310.

This time baby I’ll be bulletproof


Huu nu börjas det på riktigt. Gud vad nerrvigt det blev! I morgon när jag vaknar är det i morgon. Idag är det alltså i övermorgon. Aa sen lyfter jag från Skavsta och landar i rygge. Kommer vara ensam massa timmar i morgon, trisst men jag ska proppa mobilen full med musik och så får jag äntligen chansen att börja läsa den där boken. Det här kommer gå fin fint. Jag är superglad att jag gör det här så det är absolut inget negativt pirr i kistan, bara massa glada !
Nu måste jag sova så jag kommer upp till jobbet i morgon, har även sagt att jag ska jobba extra på ekonomi! Duktigt va ? Naa eller så skriker min plånka efter extra pengar! =D

Puss och god natt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0