Juni 22, 2010




God morgon i stugorna! Sitter på jobbet med Latte, choklad och vatten. Kan inte påstå att jag sov något vidare i natt då jag vaknade mitt i natten och tyckte att det satt en liten lite pojke mitt på golvet i rummet. Fan va rädd jag vart. Frös till och började nästan att tjuta men när ögonen vant sig vid mörkret så såg jag att det var min klädhög och att allt bara var inbillning. Men satan i gatan vad rädd jag var. Skräckfilms-upplevelse gånger 100. Tack gode gud att det inte var en clown. Då hade jag skitigt ner mig totalt och tuppat av. Kan detta vara ett tecken på att det är dags att städa rummet tror ni ? När mina kläder förvandlas till små spök pojkar och jag vaknar upp kallsvettig. Tåls att tänka på. Åter till jobbet, rasten är slut ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0