20 bast.

It's your party, dat a what yuh like
Express your feelings, forget about your problems tonite


20 jordsnurr och dagen efter kände jag mig som 150, men fan va kul vi hade ! Började hemma hos mig med sköna människor, tårta och massa dricka. Jag blåste ut alla 20 ljus i en pust. Sug på den ni ! Efter ett jäkla drag här så drog vi till otten där det shotades och dansades som aldrig förr. Fick även massa fint som jag ska försöka komma ihåg att lägga upp här sedan ! Tusen tack till alla som var med och gjorde min födelsedag till en dag jag aldrig/alltid kommer minnas ! Bäst är ni♥

Ps.
Det var några som var flitiga med att undvika min kamera ! Ni vet vilka ni är och jag kommer jaga er med den nästa går jag ser er ! ;) Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0