2010 9/6.




Hej hopp vad skönt det var att jobba idag ! Sjukt det där att när man har jobb så klagar man på det och när man inte har jobb så är det piss också. Inget är bra och man vill alltid ha det man inte har ! Haha. Jag tyckte i alla fall att det var skönt att få göra lite nytta idag. Ska snart byta om till myskläder och bara slöa, är sån som alltid byter om så fort jag kommer hem. drar på mig mina slitna mjukisbrallor och en stor tee. Skönt som tusan! Dagens fråga till mig själv just nu är om jag ska orka haka på Disa hem eller ej. Känner mig lite seg och tråkig idag. När tusan ska man hinna varva ner, finns ju så mycket man vill göra. Gaaah !

Puss o kram.

Ps. I love my new jacket! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0