18 juni 2010

Jag har haft en super mysig dag idag. Drog hem till moster för lite grillat. Efter maten stack Lukas och spelade fotboll med grabbarna så då blev det lite tjej-time. Målade lill tösens och mina naglar i glada färger och ritade massa fina teckningar ! Kan säga så att Ippsi 6 år ritade 100 gånger bättre än mig och Disa. Ni vill inte ens se resultatet från när vi gick lös med färgpennorna. Hämskt ! ;D haha Nu ska jag slänga mig i soffan med osbågar och choklad. Mys, slappt och sjukt skönt. Jag intalar mig det sista. Börjar egentligen bli sjukt rastlös.




Petra: oh vilket fin vardagsrum. Vems är det ?
Ippa tittar upp helt seriös, pekar på gubben i soffan och säger lugnt: Hans !
Så söt, allt är så enkelt när man är liten. Här krånglar vi inte till det liksom! :P



Kommentarer
Postat av: Julia

tack gumman! ja den va helt ok, finns de nån choklad som inte är god lixom? 8) eheh.

skönaste ungen den där ippa då! man ska ju inte krångla till det i onödan, helt rätt.

2010-06-19 @ 00:29:21
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0