17/6 2010




Vilken mysig och underbar dag det har varit. Efter jobbet stack jag och träffade Sophie för en fika på Fräcka! Efter det gick jag och mötte brudarna som satt och tog en cider, blev lite snack och skratt, följde sedan Disafisa till bussen eftersom det var en sån fin sommarkväll. På vägen hem passade jag på att hälsa på mina pojkvänner som var helt uppe i vm. Det skreks och skrattades som jag vet inte vad. Nu sitter jag i alla fall här och segar. Är trött som en gris och ska snart gå och lägga mig. Upp med tuppen i morgon, klockan står på 6.00. Död kvinna, det är jag i morgon det. Efter jobbet blir det fika på stan och lunch hemma hos min söta lilla Moster. Det här kommer bli en underbart bra helg mina damer och herrar. Jag är så sjukt lycklig idag att jag snart bubblar över. Den kommer bestå av mat, mys, film, drinkar, lite dansa och kärt återseende.

Puss så länge. Jag återkommer nog i morgon när tid ges. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0