16 juni 2010.




Sikken underbar dag det blev så där huxflux. Direkt när jag kom hem så bytta jag ut de ljusa jeansen mot ljusa shorts och drog ner på stan för lite glass med Disa. Uteservering, sol och lindahls mummsiga glass. Japp det är vad jag kallar en liten bit utav himlen. Denna dag gick ganska så fort ändå, när jag satt på jobbet så kändes det som att denna vecka skulle vara för evigt men va fasen, det är ju torsdag i morgon. Det betyder mys med barndomsvän. I like I like! Fredag är lika med fika med brudar och käk hemma hos moster. Uhh så ruuuliga saker som väntar ! Nu blir det sängen och ostbågar. Bara slööa slööa slöööa

Kommentarer
Postat av: Fani

oh vad äre där för häftig glass? :O äre choklad & jordgubb i samma?! typ dör :| eller är de bara choklad ovanför & jordgubb under? skitsamma, såg skitgott ut, måste fan köpa en jordgubb och chokladkula i veckan bara för det, haha. köper nästan alltid de lite mer "komplicerade" smakerna if u know what i mean, men de klassiska är ju faktiskt skitgoda de med 8)

puss<3

2010-06-17 @ 01:31:38
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0