you're a hot mess and I'm falling for you




Jag är en glad liten fjant nu. Internet har varit blää i två dagar men med hjälp telia är det nu fixat. Jäkla
i-landproblem men det är grymt irriterande när man sitter vid ett segt internet och inget går som det ska. Antar att det inte bara är jag som svär som en sjöman då! Nu kan jag i alla fall sitta vid Facebook och nörda utan problem, lyssa på musik via youtube utan att det hackar och det är precis vad jag gör, arabisk musik susar genom högtalarna. Fattar noll av vad dom sjunger men det är fint och svänger skönt. Ska dra på mig kläder nu och åka till moster i navestad. I morgon är det sola och shoppa med morfar som står på schemat.

Käärlek ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0