I wanna know your name.




Kommer ni ihåg i onsdags att jag skrev: jag och Disa ska vara hemma och mysa! My ass att vi gjorde. Krävdes inte mycket till övertalning så stod vi där yttligatre en onsdag och skakade våra rumpor. Kul var det i alla fall. Lite förfest/häng hos Adam och sedan Hugo.


Idag när jag vaknade så slängde jag på mig nya "sparkdräkten" och drog iväg till tropikariet. Checkade in alla konstiga ödlor och spindlar, söta små apor, läskiga papegojor. Passade även på att klappa en drös rockor,  två blåsfiskar och en ascool orm. Jag är ganska så modig jag!

Detta är mina två senaste dagar. Nu ska jag sova. Big day i morgon. Disas B-day ! Gräättis my lover♥

Kommentarer
Postat av: disa

jag vill ha bilderna gumman ! :D:D

TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACK :D vi ses snart <3

2010-07-30 @ 11:05:54
URL: http://bizuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0