I fell in love with the Dj




Jag var bara tvungen att sno den här bilden från Fani ! Ser ut att vara så inne i mitt haha ! Den är från förra helgen på hugo när vi svängde våra höfter till sköna Dj Quality. Även idag befann vi oss där. Först en cider på Trädgårn och sedan checkade vi läget på Hugo. Helt okej faktiskt. Ingen av oss var riktigt på G så måste erkänna att jag haft roligare, men hey det blir vad man gör det till! Nu sitter jag här med fönstret öppet och stora glaset vatten i handen, sjuukt varmt i mitt lilla rum. Ska hoppa i sängs nu och i morgon hoppas jag på bad. Blev lovad att få min andra fotbollslektion. Bäst jag är på hugget då!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0