2juni2010. Ett dopp i det blå?





Huhuuu. Sitter och väntar på att moster och trollen ska hämta upp oss. Känner mig redo för ett dopp i det blå (bruna?) nu. Lite komiskt när jag ringde Disa förut.
Riiiiing
Disa-
 Jaa äää vaken!
Jag- Nää dä ä du ju inte. Men nu jag tänkte dra o bada men vi kan ju ses ikväll när jag kommer hem så hinner du vila o så. Ä dä okääj eller ?
Disa- Aaråh !
Jag- Vet du vad jag pratar om nu?
Disa- Nää men de låter skitbra, verkligen! Du, kan jag låna det där skärpet av dig idag?
Jag- HAHAHAHAHAHAHA
Disa- så jag slipper visa rumpan liksoooom
Nu ska ni veta att hon var helt seriös genom hela samtalet. Söt söt söt !

Kommentarer
Postat av: Fani

SNYGGO!<3

2010-07-02 @ 11:54:38
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0