13/7 2010




Helluuu i alla små och stora stugor! Idag fortsatte värmen. För att citera en lite sång så säger jag bara: 800 grader, du kan lita på mig du kan lita på mig. Så dagen spenderades på himpa med Disa. Vi stekte, käkade och spelade boll med grabbarna. Går nu mera i någon slags fotbollskola, "om jag tränade er i en vecka så skulle ni kunna bli skitbra! " Landslaget nästa? Vem vet! Just ja har hunnit med att gå på stan med idag också. Smakråd när Disa spenderade pengar. Nästan lika kul som o shoppa själv, men bara nästan. Bra dag om jag får säga det själv. Levade bevis på att det inte behöver gå skit bara för att man vaknar helt åt helvete på fel sida!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0