100103. Här kommer Pippi Långstrump

Nu är nyår förbi, blev tre rätters med familejen, lite drinkar, skumpa, raketer och en gnutta krogen. Helt okej faktiskt eller njaa i ärlghetens namn var det inte så jätte kul ute, jag erkänner. Men det innan var kanon, kanske kan bero på mina underbara vänner ?! =) Nu är jag i full färd med att packa och styra för i morgon bär det av till Norge med Disafisa. Ska bo en vecka hos Patrick. Kan tänka mig att det kommer bli allt annant än tråkigt ! ;D Börjar få en sådan sjuk resfeber och jag lovar på allt att jag kommer glöma något, men detta ska gå bra. Hem kommer jag skapligt tills jag börjar nya jobbet. Ja jag tror det kan bli ett bra år det här, hoppas i alla fall ! =) Igår var blev det en sväng på världens med mina fina och en kanna cider, sedan vidare till Otten. Rolig kväll, rolig kväll.
Nu ska jag kila iväg och handtvätta lite innan jag blir hyper. Gotta er i lite bilder :





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0