100127. Amazing

I'm a monster
I'm a maven
I know this world is changing

Never gave in
Never gave up
I'm the only thing I'm afraid of





Helt sjukt hur en dålig dag kan vändas på tre röda och bli en bra dag.
Har jag inte alltid sagt att mat löser allt?! Idag efter jobbet drog jag och morfar till Ingelsta och käkade lite thai. Underbart gott, underbart mätt. Han är så söt min abuelo♥ Nästa gång är det nog min tur att bjuda ! Resten av dagen då? Jo senare ikväll kommer Felice hit och färgar mitt hår, bye bye utväxten, hej hej massa blonda slingor. Nu ska jag ner till stan och se om det finns nått fin som jag kan slösa lite pengar på. Hoppas inte, jag kommer ju inte kunna spara något om jag fortsätter så här.

Lyssna klart på Kanye West och sedan springer jag iväg.
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0