100124.

And now I see ya face drop
I told you not to leave me alone and now that I got my own
I see ya face drop
I told you not to count me out cuz you always tried to fill me with doubt



Vilken helg. Den har varit så där undrebar. Trotts det är jag ständigt rastlös. Tror jag vet var felet ligger. Det löser vi snart. Hur som. Fredagen fick bli en riktig svensson-kväll med Let's Dance och film. Aa jag överlevde en hel dag hemma tro det eller ej.
Lördag var det Disas place
med Mat, snacks, bastu och cider. Felice och jag drog vidare till världensbar för ännu mer cider och en härlig utgång. Massa dans och glada människor.
Söndag: städade, besök av mammas kompis, bussen till Disa där det bjöds på middag. Jag stod för ostkrokar och cola till blåsningen. Helt klart en lyckad kväll full med skratt och skrik. ♥

Nu blir det tea och sängen. Jobb, banken och shopping står på schemat i morgon. Smell ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0