100121. This thing called love, we got it

You might stop the world spinnin' round
Might even walk on holy ground
I ain't Superman and I can't fly
But if you wanna stop me baby - don't even try
I'm goin' one way - your way
It's such a strong way - let's make it our way


Bryan Adams- Can't stop this thing we started


Hemma med halmen. Slutade som vanligt idag, ganska skönt faktiskt. Hade chans att jobba längre idag , men jag kunde tyvärr inte. Tar det i morgon i stället. :D Senare idag ska jag möta upp Disa och Felice. Ska fixa lite skit och sedan kanske det kan bli en fika på stan. Blir nog bra. Ska försöka somna tidigt ikväll också. Hade värsta morgonen på länge idag, ville verkligen inte gå upp, vilket resulterade i att jag fick springa till bussen och det fick mig att inse att jag måste börja träna NU. Nej det var inte en härlig start på dagen. Nu ska jag göra mig lite lunch och slöa fram till 16.00. Tror det får bli varm macka och varma koppen.

Puuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0