100118. im addicted to how we kick it

Only thing that keeps me up when im feelin down
I dont know about you, but i gotta keep mines around
cuz I done looked ,I done searched
and its hard to find another shawty like mine

bow wow ft chris brown shortie like mine - Goding från förr!


Framsteg på jobbet idag, ja jag gjorde väl inte allt rätt men jag är ju lite sjuker så det går jämnt ut. Har kurerat mig med Tea och soppa hela dagen nu så snart är jag 100% på topp igen. Om det bara kunde sluta kittla så dant i nosen. I morgon har jag satt upp mig på att jobba extra. Känns bra, jag gillar pengar så jag klagar då inte. ;D
Nu ska jag springa iväg och hänga upp tvätt, pyssla ihop en grymt god lunch till i morgon, borsta gaddarna och sedan landa i min sköna nybäddade säng. OhNo jag har ju inte käkat kvällsmat än. Nu blev det mycket.

Puss på nosarna. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0