100111.

Meet me halfway, right at the boarderline
That's where i'm gonna wait, for you
I'll be lookin out, night n'day
Took my heart to the limit, and this is where i'll stay
I can't go any further then this
I want you so bad it's my only wish



Åhh jösus vilken resa det har varit. Jag och Disen missade Planet och fick ta en ca 10 timmars busstur hem i stället. Kan ha varit det tråkigaste jag varit med om i hela mitt långa liv. Vi fixade det i alla fall. Somnade som en stock när jag kom hem och min kropp känns som en 80 årings. Hur som, har haft en helt underbar vecka. Skitkul i Norge ju, varför har jag inte varit där förut tro? Vill åka tillbaka redan nu. ;D
Mer om det i morgon, har massa massa bilder från fester och skoj. Nu måste jag slänga i mig en mini-pizza och sen bädda ner mig i sängen. Upp med tuppen i morgon och iväg till första dagen på jobbet. Spännande ha !

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0