100222.Is my love, your drug? Because your love, is my drug

Maybe I need some rehab, or maybe just need some sleep
I've got a sick obsession, I'm seeing it in my dreams


Dåligt med tid= Dåligt bloggande. Kan ta min helg i snabba drag. Fredagen spenderades med brudsen, först Palace och sedan Otten där det skakades som aldrig förr. Disafisa och jag somnade ganska så gott den natten! Lördagen blev bio-lördag. Jag, Icka och Felice körde en spontanare. Såg Farsan! Fy fasen vad bra film. Väntar på att den ska komma ut på DVD nu! Söndag, oh heliga söndag. Slöade hela dagen, DisenFisen kom o gjorde mig sällskap, käkade massa godis, pillade med allt Aloe Vera smink som jag fick låna hem av Bettan över helgen och sedan mys-fika på Esspreso!

Idag har varit piss-måndag! Vaknade upp av : God morgon gumman, det är -20 ute så klä dig varmt! Springer runt och fixar och donar, ut i kylan med jordens största sminkväska, plogar mig fram genom alla snöhögar stressad som fasen, halkar vid resecentrum, alla glor och försöker hjälpa mig upp men arg som är är sliter jag mig loss och kutar vidare! Otrevligt men sant, hade inte tid att ligga där på spårvagnsrällset o se dum ut! Det är min morgon, hoppas eran såg bättre ut ! :)

I morgon ska jag se om jag kan ta ledigt en fredag i mars, ska åka till Oslo en helg och göra lite nytta. Troligen lite onytta också. Ser fram mot det som fasen. Pirr Pirr i magen ! :D

Nu ska jag sova snart. Tre klickbara bilder, tre låtar!
Pussar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0