100224.When I get older, I will be stronger




God kväll! Hoppas alla har haft en bra dag, jag är glad över att fått se lite sol idag. Var ett tag sedan eftersom jag jobbat till solnedgång, typ....Men idag lämnade jag jobbet vid lunch och drog med Bettan till ett mysigt litet fik. Hade ett litet möte om Aloe Vera och käkade lite räkmacka. Ska jag bli en hälso-nörd tro ? ;D Efter det åkte jag hem och ringde Felice, vi kom fram till att pojkar är bajs...finns kanske undantag. Eller ? Efter det somnade jag som en liten gris! Att man kan vara så trött är helt otroligt! Nu ska jag hoppa in i duschen och i morgon kommer lönen. Hur mycket har jag inte längtat efter den tro! Ska dra ner på stan och kolla om jag hittar något fint till helgen. Oh just ja, flyg ska jag troligen boka också, håller tummar o tår!

Hörs i morgon, samma tid, samma kanal!
Puss på nosarna♥


(klicka på bilden vett ja)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0