100211. And all the angels they'll be singing

I don't wanna wake before
The dream is over
I'm gonna make it mine
Yes I, I know it
I'm gonna make it mine
Yes I'll make it all mine




Vilken start på dagen! Powerwalk till bussen, vaknade 20 minuter innan jag var tvungen att sticka. Bara att fixa sig och sticka iväg. För att balansera upp det hela drack jag lite rättvisemärkt tea och 30 koppas kaffe, en liten överdos av koffein har väl inget dött av va ?
Men efter det har dagen flytit på bra, hade möte med norge-tanten på arbetsförmedligen. Stora planer mina damer och herrar. Skuttade där ifrån med Däääjsy gladare och visare. Vi skuttade hela vägen till stan där det blev käk och fika med Felice min gris och Tito. Fick med mig en fin tee också, 40kr.
No nudlar hela månaden nu !

Nej nu ska jag göra matlåda och dra mig mot sängen. Snusa sött.

Pussar

(Klickbar bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0