100208. Shock me like electric feel




Åh vad jag saknar Oslo och alla söta fillurer där borta. Ta mig tillbaka nu genast för det var banne mig en rolig vecka. Men det kommer det kommer. Nu ska jag gå och äta en macka, måla mina nails och glo på tv. Känns som det är något viktigt i morgon som jag har glömt, tror inte att det är det. Önskar nog bara att det ska bli torsdag så jag och Disa kan gå på det där spännande mötet ! ;D
Nepp nu blir det hopp i säng , håll tummar och tår för att jag ska få sova hela natten utan mardrömmar! Varför gör jag det hela tiden ? Någon som kan tyda drömmar där ute så var vänlig och hjäp mig, var så skraj i natt att det nästan skedde en olycka! :P

Psst....klicka på bilden, det är Norgelåten gott folk






Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0