Joey Montana con Angel.


"Du är speciell för mig". Detta hittade jag bland posten idag, gulligt va? Det var från Disa, hon är för go den tösen. Har vandrat runt på stan en massa idag utan att hitta något kul, köpte en tråkig svart jobbtröja och en foudation. Mer än så vart det inte. Innan jag vandrade hem så klampade jag in hos Matilda för massa skitsnack och chokld, sitter aldrig fel. Är det någon där ute som har en HTC Desire? Jag kan nämligen bli ägare utav en sådan men jag måste bestämma mig till i morgon. Jag har beslutsångest, vet ej varför för jag tror inte att jag kommer bli missnöjd för fem öre. Jag tror jag tänker för mycket, kan även vara en av de sista som fortfarande har en dumphone. Synpunkter!! Hit me !!!

Puss&Kram.

Kommentarer
Postat av: Emelie Örtegren

köpte desire för några veckor sen, assnöjd. men om du inte skaffar mobilsurf känns de lite meningslöst. :P men skitsnygg lur och jag älskaren helt klart.

2010-12-07 @ 07:35:54
URL: http://pancaakes.blogg.se/
Postat av: Disa

tihihihih , jag kan när jag vill ;) höhö!

men vafan , köp mobilen , så vitt jag vet kmr du inte förlora något på det (y) då kan vi höra av oss till varandra igen juuuuuuuu! :P



btw, fan va fint du har gjort det gumman! :) Pussss<3

2010-12-07 @ 08:04:05
URL: http://bizuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0