Give me that XoXo



Usch så länge jag sov idag. Det var verkligen inte meningen men pms-monstret innom mig tog över. Vid tre-tiden kom Gabbe och hämtade mig. Vi tog en en fika/lätt lunch på Fräcka och snackade om vad som hänt sen sist. Hade tänkt ta en runda på stan också, måste ju införskaffa mig något till Personalfesten på söndag. Tyvärr fanns inte orken eller lusten så jag får ta det senare i veckan. Nu ska jag städa mitt rum och ta en lång lång dusch. Ikväll ska jag komma i säng tidigt. Jag behöver den rätta dygnsrytmen igen. 

Puss&kram.

Kommentarer
Postat av: Louise

Hellu Danni! Allt bra ? Vart jobbar du ? =) Pösss

2010-12-16 @ 18:08:49
URL: http://louisek.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Så du har gått och blivit tidningsmodell nu ;) Grattis till framsidan av NOLLELVA tidningen! Hade bra!

2010-12-17 @ 05:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0