chillidill.



Efter en evighets rotande i garderoben så hittade jag tillslut något att ha på mig idag. Min stora sköna höstkofta åker faktiskt (lite grann mot min vilja) på idag, vill inte frysa ikväll när jag och familjen slår oss ned på Parken. Norrköping-Hamarby, kommer bli riktigt kul men först ska jag mysa lite med Disa. Blir säkert en promenix runt stan. För tro inte att jag var ute och gick i morse, nej nej för jag somnade klockan 4 i natt. En stadig fruktost käkade jag i alla fall, så lite plus i kanten! Nu ska jag måla naglarna i väntar på Fisen. Hörs senare.

Just ja, står still uppe i knoppen just för tillfället så om ni har bra låtar att tipsa om så gört för sjutton ! =)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Det ÄR höst nu Dannipaj, It's looovely :D

2010-08-09 @ 16:27:47
URL: http://fannymatildaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0