Lillan.




Okej jag har haft en pissdag idag. Förutom att min hals gör skitont så har jag haft en såndan dag då jag bara vill ringa till min mormor och prata ut, be om råd och bara tjattra. Men det funkar ju inte riktigt så, i stället gick jag till minneslunden och lättade mitt hjärta. Inväntar ett tecken, fan vad jag behöver henne dagar som denna. Nu känns det i alla fall lite bättre tack vara underbart folk i närheten. Guld värda♥. Hata deppdagar men alla har dom, antar att det är okej. I morgon ska jag ta tag i mig själv. Nya friska tag. Nyttig frukost och promenix skulle inte sitta fel, håll tummarna för att jag håller det okej?! ;) Nu ska jag ta mig en nattmacka och försöka somna !

Återkommer i morgon glad som fan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0