I'm a monster.



Aa men nej jag sover inte för att besvara alla frågor. Jag tror jag lider av sömnproblem, läste om det på en löpsedel förra veckan. Var en bild på två barn och under stod det något om att dom var "offer" för sömnlöshet som kan orsakas av influensavacinet. Jag tror också jag är "offer" för det. Jag höll nämligen på att somna förut, jag hade börjat drömma och allt. Då från ingen stans får jag ett sms och kan inte somna om. Käraste underbaraste raring som skickade messet, vi ses i morgonbitti. Du vet hur morgon-sur jag är, du vet vad som väntar dig. Mohahaha...!! ;D

Påminn mig om att stänga av mobilen om nätterna.
Påminn mig om att söka hjälp för mina problem.
Ja jag ska påminna dig om mackorna i morgon.

 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack snygging :)

Hur går det för er då? Tar ni er till Norge snart?

2010-08-17 @ 21:01:19
URL: http://pancaakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0