illusion.




Hej mitt namn är Fetto-Danni. Helt sjukt vad mätt jag är, crazy mina damer och herrar, craaaazyy. Kan dock inte sluta äta, så är det alltid. Mamma skakade på huvudet och suckade när jag klagade med munnen full av choklad, tror det är någon störning jag har. Tackar gudarna för min goda ämnesomsättning. Igår var vi som sagt ute och skakade våra rumpor på Harry's. Torsdagsklubbe u know. Det var bra om jag får säga det själv, grym musik plus att jag gillar när det händer lite nytt i denna stad. Mer sådant tack ! =D Nu ska jag återgå till min chokladkaka och sedan somna sött. Fullspäckat schema i morgon, ett mycket roligt fullspäckat schema.

PÖÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0