I don't need no love all I need is the DJ.




Ohh jag hade nästan glömt hur söndagar efter en hård partynatt känns. Knappt rört en fena idag, endast från sängen till soffan och sedan in till köket stup i kvarten för att äta. Segast i stan är nog jag idag. Just ja, söndagsångesten kan vi ju bocka av också. Säger så här, färre droppar alkohol i fortsättningen. Jag gillar mig bättre när jag har kontroll. Hur som, jag hade mega-super-duper-kul igår och vi firade som man bör fira en 20-års dag, så jag ska sluta klaga på hur jag mår idag. Favo-matchning dagen till ära, militärgrönt och barbie-rosa. Yeah I like.

Nu; sängen, försöka sova lite. Kanske skulle slänga i mig en macka först....eller....?
I morgon; bilder från lördagen dyker upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0