100408. Bubbelgum




God kväll ! Blev lite mini-mini shopping förut idag. Sprang ner på stan efter jobbet och införskaffade två par skor, ett par fake Convers och ett par andra döheta saker som tyvärr inte fastnade på bild idag. Nagellack i Latte och bubbelgumms-rosa och ett sött,
ganska så stort halsband
drog jag också med mig hem.
Sprang på söta Mandis på stan, men vi hann inte ses allt för länge. Nästa gång ska vi ses aslääääängeeeee !
Nu ska jag måla mina naglar så där fint bäbis-rosa sen blir det sängen! Sista dagen på kontraktet i morgon, men nepp det är inte över än. Fick hoppa in lite extra på ekonomiavdelningen nästa vecka också ! Det känns kul. I morgonbitti ska jag försöka med det omöjliga, inte behöva stressa till bussen. Önska mig lycka till och sov supergott!

Puss efter påsk♥

Kommentarer
Postat av: Disa

JAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa, det halsbandet ! :D hahah! fan va bra att du fick det då (y) WI WI WI !:D ser fram emot till att se dom andra shoesen :D<3



ööh, kom du och tvätta min spegel jag kyssa dina fötter?:D deal?

2010-04-08 @ 23:39:20
URL: http://bizuuu.blogg.se/
Postat av: Fani

likadana skor som mej, hihi :) billigt & bra på skopunkten ju ;)

gillade halsbandet med!

puss

2010-04-12 @ 02:32:38
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0