100407. U Got me good.




Så här glatt kändes det igår efter matchen mella Barca och Arsenal. Jag och Disa bänkade oss med varsin cola på Cromwell lite smått nervösa, men efter att Bendtner gör första målet så känndes det ju som att vi hade en liten liten chans men nepp, bara att inse, Barca är kungar! Så är det och kommer troligen alltid vara! :P Sen är det ganska skönt att man har söta vänner som gnuggar förlusten i fejjan på än också !
Nu sitter jag på jobbet och längtar hem, sov sjukt dåligt i natt och känner mig så himla opepp. Får se om jag pallrar mig ner på stan också, Disa va sugen på latte och jag har fortfarande en bank att besöka !
Onsdagar är tråkiga !

Grattis till Elin och Andreas också som fått en liten son! :)
Ni kommer bli en sådan söt liten familj. ♥

Kommentarer
Postat av: Disa

vafan brushan! we still rockstars!!!!!!!!!!!! latte och bank it is!:D:D jag kan peppa dig, för jag är pepp :D fejk pepp, behöver bli mera peppp...vi peppar varandra...PEPP PEPP PPEPPP! :D

2010-04-07 @ 14:25:52
URL: http://bizuuu.blogg.se/
Postat av: blomqvist

ANNARS DÅ!?!??!?!

2010-04-07 @ 14:46:50
Postat av: Fani

haha va söt :D den där tröjan med rosetten är så gullig tkr jag (y)

2010-04-08 @ 12:35:25
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0