100420.




Här har jag gått runt och trott att det är onsdag idag , men det är det inte ! Det är tisdag, usch så trisst det blev. Sen såg jag att jackan jag köpte igår är trasig, saknas en knapp och en är på väg att trilla av. Blir att gå tillbaka och byta efter jobbet. Sikken jobbig dag ! :P
Skulle fikat med Lussan idag också men vi är sånna virrhönor båda två så det glömdes helt bort. Tar det nästa vecka i stället så blir det mindre stress. En latte i solen, tror vi har massa massa att ta igen. Vågar inte chansa på när vi sågs senast. Länge sedan var det i alla fall. Nu åter till jobbet , lunchen är slut slut sluuut !
Hörs senare.
Puss♥

Kommentarer
Postat av: disa

fan du uppdaterar ju (y):D glad jag blir!

2010-04-20 @ 13:45:39
URL: http://bizuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0