100401. Are you prepared to take a dive into the deep end of my head





Älskar utav hela mitt hjärta att solen tittade fram lagom tills jag slutade jobbet. Fick bli en runda på stan och promenix i solen. Inte helt fel. Köpte igen på stan till min stora förvåning. Hittade fina saker men jag la tillbaka, orkade helt enkelt inte. What ? Vad är det frågan om liksom?! Har inte gjort så mycket idag. Är så rastlös att jag snart kryper ur skinnet. Hög på socker är jag också! Påsken är en farlig högtid!
Nu ska jag plocka bort lite onödigt tjaffs in my room, ringa Disa, slå på någon film och slänga i mig mer utav det där farliga godiset som får mig helt upp i varv! (Lät som nått helt annant än godis men jag lovar att det är lagligt!)

Hörs i morgon, fest då kanske? Eller ska vi hålla oss till lördag?
Att vara eller att icke vara!

Puss i påsk ! ♥

Kommentarer
Postat av: Fani

hahaha rolig du är :) söta bilder på dej med stumps.

tkr du ska va med & festa med oss på lördag :D(y)

puss!

2010-04-02 @ 02:26:01
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0