100501. Let's take it to an another level



Jag och Disa tog helt klart det där med Svull till en helt ny nivå! Jag vet inte när jag var så här mätt senast. Min mage putar åt alla möjliga håll och kanter och jag är näst intill spyfärdig. Men det var värt det!! Räkmacka,Pan pizza, ostbågar, smågodis och 2 liter Coca Cola på no time! Något sorts rekord måste vi nästan slagit. Mellan tuggorna hann vi snacka om vad som hänt på senaste tiden, Gosat med valparna, skrattat och pratat minnen. Nu ska jag nog sova, supertrötter är mitt smeknamn för kvällen. I morgon ska jag haka på Disa så hon får införskaffa sig en ny mobil och sedan blir det väl lite fest har jag fått veta !
Bye for now ♥

Oh just ja, mail från Norge i min lilla inkorg. Inget spec men det gjorde mig glad. Jag saknar O-Town !

Kommentarer
Postat av: Disa

snaaaaaaaaaaaaaaaaaaaart kommer jag :D hahahah! jag är superdupermega trött och fortfarande illamående från igår (y) BRA DÄR! <3

2010-05-01 @ 08:41:34
URL: http://bizuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0