100429. I love my people



Uuuunderbar dag utan tvekan. Fikade med Sophie på Coffee. Hade massor att ta igen. Supermysigt! Efter en stund fick vi sällskap utav Tito och en utav Sophie's kompisar. Bjöds på massa skratt och babbel. Vid tre åkte bruttorna hem och jag och Tito vandrade vidare till Halvars. Smockade i oss glass och sedan tog vi en låååång promenix. Lurade även in kraken i en secondhand-butik där jag för övrigt hittade min nya kärlek. En söt söt blus! Vid typ 19.00 skilldes jag och min manliga vän åt och nu sitter jag här i mina mjukis-kläder och känner mig mycket nöjd. 

Kommentarer
Postat av: disa

hahah fyfan vilken söt bild på tito dååå !:P aw!

2010-04-29 @ 22:51:21
URL: http://bizuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0