100428. London Calling



Titt så fina mina muffins blev och goda var de också. Blev väldigt uppskattade på våran lilla smink-kväll vi hade. Nämligen så att vi hade bjudit in ett gäng utav mammas jobbarkompisar för att dom skulle få kolla och prova Aloe Vera sminket som jag använder mig av. Blev en lyckad kväll måste jag säga. Nöjd Nöjd! =) I morgon blir det fika med Sophie. Kommer bli supermysigt. Vi har inte setts på jättelänge, förutom de få gånger vi stött på varandra på stan. Men det är ju inte samma sak. Ska försöka hinna sola innan det men det är inte säkert att den tiden finns.

Nu blir det tv och Risifrutti! Namnam.

Ps. Jag älskar brickan. Håller ni inte med om att den är näst intill perfekt. Den ska jag sno med mig när jag flyger ur boet! =D Ds.

Kommentarer
Postat av: disa

MISSA JAG DET DÄR???????? dumma dumma svullofejs bajs!:P

2010-04-28 @ 22:41:31
URL: http://bizuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0