100427.

Baby let me love you down  
There's so many ways to love ya  
Baby I can break ya down  
There's so many ways to love ya  



Hej hej tidag! Idag är det jobb som väntar. Har fått i mig frulle och en kopp kaffe, nu sitter jag och lyssnar på sköna toner från sköna snubbar. Om en timme går bussen av mot åby. Ska bli kul att få göra nytta idag. Hoppas på mer jobb i veckan. Håll tummarna okej?!  Så här tänker jag snubbla ut idag. Ser ut att vara ganska så skönt väder ute, hoppas för annars kommer jag frysa om mina tår. Ikväll blir det storstädning av mitt rum. Det ser jag fram mot. Om någon frivillig, uttråkad sötsak är villig att göra det åt mig så välkomnas det med väldigt väldigt öppna armar! Nu ska jag packa min lilla väska i väntan på bättre tider.


Hoppas alla får en kanondag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0