100425. Look alike




Idag fick jag höra att jag är lik Anna Anka, detta hände på Mc Donalds när jag stod och väntade på maten. En gubbe bakom mig står och kollar något extremt när han sedan kläcker ur sig:
Du är väligt lik Anna Anka!
Jag jo jag och Disa började asgarva. Tog det inte som en komplimang men han sa att det var inte något negativt. Likheten låg i att jag är lika smal som henne eller något i den stilen. Ae jag vet i satan hur jag ska ta det här! Jag ser då ingen likhet med den där fröken Anka. Men innan vi lämnade gubben kom vi överens om att jag skulle följa hennes fotspår lite i alla fall och gifta mig rik! 


Kommentarer
Postat av: disa

jag tycker faktikst det finns en liten likhet...ni båda ser ganska...blåsta ut? lite sådär .. och sen är ni ju båda blåsta i personligheten...två blåsta blondiner lixom! = lika som bär!

2010-04-25 @ 21:13:51
URL: http://bizuuu.blogg.se/
Postat av: Julia

hahhah bääästa blondinerna :D

2010-04-26 @ 12:41:36
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0