100423.




Jag bara älskar fetto-fredagar! Disa och jag vandrade ner och köpte på oss två Pizzor,massa snacks, läsk och choklad. Sedan bänkade vi oss tillsammans med lillebror framför en skitläskig film, den va bra men fuck me va den inte var bra för min hälsa. Hjärtsnörp vid 20års åldern! Jo man tackar! Nu ska jag slänga i mig några osbågar och lite cola till innan jag myser ner mig i sängen och somnar så sött. I morgon blir det fest skulle jag tro! Systemetpåsarna i rummet säger så i alla fall. Corona och cider! Det är lönehelg så vad annars?! Hoppas att det blir kanonkul, brukar bli så när man inte är 100 pepp från starten!

Nattinatt alla rumpnissar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0