100422. It's my drug




Lååång härlig dag med Disa! Vi började med politiskt skit så där på morgonkvisten. Tror inte jag varit så arg på länge. Kan inte höra på när moderaterna står och slänger ut sig massa bajs. Usch säger jag bara! Vi drog där ifrån tidigare. Ner till stan för en mysig lunch och sedan vidare till HC's nyöppning. Massa folk och massa barnvagnar. Snälla lämna barnen hemma, stackarna får ju lida bara för att mamma och pappa behöver nya skor. Det är fel! Varma trånga ställen är ingen bra plats för bäbisar okej?! Men men jag fick med mig lite fint hem. Ringar, halsbans, finaste och grönaste väskan, strumpbyxor med prickar och så ! :) Hel nöjd. Inlägget kanske lät lite halv negg men ne jag har verkligen haft trevligt , bara att vissa människor får mig att tappa tron ! ;D




Kommentarer
Postat av: disa

s to the n to the y to the g to a g agian to a t :D:D

2010-04-22 @ 22:18:02
URL: http://bizuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0