100420.

I got a million ways to get it
Choose One
Bring it back
Double your money and make a stack


Huu sikken dag. Jag bytte jackan till en hel och ren, men vägen dit var lång. Aa ca 2 timmar och 30 minuter vandrade jag runt på stan i väntan. Men nu så ! På den tiden shoppade jag lite småsaker. Inget spec men sånt som kommer komma till anvädning. En sån där liten mobil-penga-saks-väska med löstagbar kedja från monki. Kedjan kan man sätta lite fiffigt på solglajjorna så dom inte försvinner. En randig skarf och ett par lila strumpor hakade också på! Jag vet inte varför men strumpor i färg är lika kul att köpa som nagellack. Roliga små små saker. Nog med skitsnacket. Sängen nu! I morgon ska jag lära mig den nya receptionen och det nya telefonsystemet ! Såå kul det ska bli !!!! Bäst o vara pigg då.

Puss och god natt ♥

On to the next one

Kommentarer
Postat av: disa

du är så söt med alla dina strumpor! :D bara du som kan finna en sån stor passion att köpa stumpor! ÅH det borde jag köpa imorgon! en såndära hållare vill jag med ha, vart hitta du? :D PUSSSSS

2010-04-20 @ 23:23:40
URL: http://bizuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0