100419.


I knew I wouldn't forget you, and so I went and let you blow my mind



Åhh så trött jag är ikväll igen! Kom hem från smink-kursen för inte så länge sedan, det var intressant och kul! Bjöds på jättegott Aloe Vera bröd, kaffe och smarta tips ! I like. Innan det gick jag , Disafisa och Clara på stan en sväng. Passade på att köpa en sådan där snygg baseboll-jacka, bäst att passa på innan dom tar slut! Bik Bok's gick ju åt som smör i solen. Nu blir det sängen, upp med tuppen i morgon igen. Pappsen och jag ska kolla Datorer efter jobbet. Se om jag kan hitta någon söt liten sak som inte är allt för dyr.

Puss och godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: disa

DU ÄR SNYGG I DEN DÄR JACKAN !:D

2010-04-21 @ 15:31:51
URL: http://bizuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0