100418.

Suger don't forgett what you already know.



Klockan är inte ens åtta men ändå är jag så trött att jag nästan spyr! Nyss tagit mig en varm skön dusch så får bli en sväng med hårblåsen och sedan hopp i säng. Fick jobba även nästa vecka, happy as a fucking hippo! Skulle vara så sjukt tråkigt att gå inte ha något att göra medans man söker nytt!
Hur som. Gårdagen var lugn, som planerat. Disa och jag satt i mitt kök och tröck i oss massa "nyttigheter", åkte lite brumbrum bil med grääbsen. Drog hem och satte klockan på 03.00, därefter bar det av ut på nya äventyr. Godkänd fredag, godkänd lördag och godkänd söndag.
Hårblås, välja kläder och sedan sängen !

Puss o kram♥ !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0