100405. I'm flirting with my eyes, wanna leave with you tonight

Kiss me all night, don't ever let me go
I'll never be the same
if we ever meet again


Nejmenhejsan! Idag vaknade jag upp av att Disa messade mig!  Det stod : Snö :( . Tyvärr viste jag redan det eftersom jag hade vaknat upp en timme innan och tittat ut. Mitt svar vart: Haha jag vet. Vilket gjorde Disa sur. Tydligen får man inte skriva haha efter ett sådan mess! Hon är så lätt-stött den där kvinnan ! Hur som fick bli en chill-i-dill-dag, fika på esspreso med bajs ett och två. Innan det mys med mamma och promenix till mormor! Blev inte det i fredags då jag helt från ingenstans blev bjuden på påsklunch hemma hos familjen Seilitz. Mys på den, ingen risk för svält denna helg. Känns som jag inte gjort något annat än att äta, festa, äta, festa, myst, ätit mer och myst! Ganska så väldigt nice och jag klagar inte för fem öre ! :) Lägger upp lite bilder senare, nu ska jag göra tea och försöka få bort det onda i mitt öra för AJ så ont det gör! Why?

Puss o kräm ♥

Kommentarer
Postat av: Disa

ÄR JAG LÄTT STÖTT? vem säger något sånt?:P <3

2010-04-05 @ 22:28:36
URL: http://bizuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0