100402. And it takes some work to make it work



Men hejsan svejsan ! Ser då ut att bli fint väder idag också! Har haft en superbra morgon, lugn frulle med Lillebror och Bob Marley i högtalarna! Vet inte riktigt hur denna dag kommer ta sig men jag ska nog börja med att ta en dusch och göra mina nails lite vårfina dagen till ära. Mamma och jag ska besöka lilla mormor också, saknar henne extra mycket nu så här på våren. Det var ju trotts allt hennes årstid plus att det händer så mycket nu roliga och tråkiga saker just nu, så tomt att inte kunna ringa henne och berätta allt. Lilla tanten ♥

Nu ska jag plocka bort lite i hallen innan mamma och pappa kommer hem, bäst att behålla lugnet så att säga !
Puss i Påsk ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0