090908.

Snackar med Matilda på msn om något som kändes extremt trisst att snacka om. Jag sticker in ett "zebror är randiga" och nu har vi bytt till ett helt annat samtalsämne. Skönt , de klarade vi fint ! ;D
Idag var jag och Disa på lite ärenden sedan satt vi i mitt kök och snackade massa skit, käkade och drack cola i väntan på att hennes mamma skulle komma. Efter det har det inte hänt alls mycket , skulle pluggat matte men jag och mamma satte igång med att klura ut hur vi ska göra om här hemma. Mycket roligare ! Men efter Idol har jag inget val. Då blir det att plugga som fasen , i badkaret , med ansiktsmask , tror jag , hmmmm .....! =D


Ni som känner mig vet att jag har något som kallas för beslutsångest.
Detta hade jag på mig idag i stället.
Och jag vet att ni tänker : faan va slitna toppar. Jaa jag ska gå och klippa mig snart. Lovar ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0