090917

God morgon , God middag , God Kväll !
Sov inte alls bra i natt, knappt en blund pga min kära hosta. Så fort jag andas så retar det i halsen och jag måste bara måste slänga iväg jordens hostatack. Härligt härligt. Det händer nästan bara när jag ska sova, kan det vara så att jag inte andas om dagarna ? Tåls att tänka på.....
Idag har jag i alla fall endel att göra, känns ganska skönt för då har jag gjort någon nytta, plus att jag (snäll som jag är) ebjudigt mig att laga mat till min familj. Ungspannkaka ska jag slänga ihop , sug på den ni ! =D
Nu ska jag hoppa in i duschen innan Felice tittar förbi. Vill ju inte skrämma ihjäl stackaren.


Naaaj va söta ! hihi =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0