A cup of tea and a ostmacka.



Så här roade jag mig för bara en liten stund sedan, jag vet charmigt som tusan men det bjussar jag på. Ligger i soffan och kollar på komedier helt själv, sorligt ha ?! Jag borde nog gå och lägga mig nu , ska upp klockan sju i morgon och håva in vuxenpoäng. Fixa frulle, packa väskor och sedan följa sötfisarna till dagis/skola. Men nej, tror jag kommer sitta uppe ett tag till och göra igenting, får skylla mig själv i morgon.
Hur som så har jag i alla fall haft en mysig dag.
Ippsi gosade in sig i min famn förut idag och sa: Oh så mysigt det är att vara med dig Daniella.
Lukas har berättat hemlisar och visat vad han har lärt sig i skolan.
Mina mysmongon. ♥

Bäddar ner mig i soffan nu och återkommer i morgon. Natti Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0